Řetěz 525 MVXZ2
Ve střední třídě řetězů do 900 ccm je 525 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 000ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.
Typické motorky: Aprilia RST 1000 Futura, Honda CBR 1000 RR Fireblade, Kawasaki Z1000, Yamaha MT-10
Řada MVXZ
Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.
Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.
Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.
Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox
Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.
Čím se liší Supersprox od konkurence?
Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.
Výrobce | EK + SUPERSPROX |
Značka motocyklu | Objem motoru | Model | Ročník |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 1997 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 1998 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 1999 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2000 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2001 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2002 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2003 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2004 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2005 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2006 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2007 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2008 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2009 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2010 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2011 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2012 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2013 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2014 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2015 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2016 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2017 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2018 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2019 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2020 |
SUZUKI | 600 | GSX-R 600 | 2021 |
Řetězové kolečko | CST-520:16 |
Řetězová rozeta | RFE-498:46 |
Řetěz | 525 MVXZ2 |
Počet článků řetězu | 108 |
Originální počet článků řetězu | 108 |
Typ spojky EK řetězu | Nýtovací MLJ |
Originální počet zubů | ANO |
ZST technologie jako standard EK řetězu | ANO |