Motocyklové zapalovací svíčky DENSO
DENSO vyrábí svíčky ve dvou provedeních. Nickel a Iridium Power. Obě využívají technologii U-groove (U-drážka).
Iridium Power
Nejmenší centrální elektroda na světě (0,4mm) = kvalitnější zážeh = zvýšení výkonu motoru + lepší reakci při akceleraci + úspora paliva + vyšší životnost.
Hlavní výhodou Iridium Power je materiál. Iridium. Díky tomuto výjimečnému materiálu, respektive patentované iridiové slitině, mohlo Denso zmenšit součástku, která je nejvíce vystavena výbušným podmínkám spalovacího motoru, totiž centrální elektrodu. Čím menší tím lepší, protože to znamená, že nepotřebujete tolik energie k vytvoření jiskry, zato je mnohem účinnější.
Kuželově tvarovaná střední elektroda navíc snižuje nepříznivý vliv jejího ochlazování, což zkracuje dobu pro zážeh paliva. Hoření směsi paliva se vzduchem tak probíhá mnohem rovnomněrněji. Výsledkem je mnohem vyšší spolehlivost zážehu a nižší možnost vynechávání jiskry.
Takže, podtrženo sečteno. U-drážka + velikost, respektive malinkost elektrody + Iridiová slitina + tvar elektrody = celá kupa velmi příjemných důsledků:
Výrobce | DENSO |
Značka motocyklu | Objem motoru | Model | Ročník |
CAGIVA | 350 | Ala Azzurra 350 | 1985 |
CAGIVA | 350 | Ala Azzurra 350 | 1986 |
CAGIVA | 350 | Ala Azzurra 350 | 1987 |
CAGIVA | 350 | Ala Azzurra 350 | 1988 |
CAGIVA | 350 | Ala Azzurra 350 | 1989 |
CAGIVA | 650 | Ala Azzurra 650 | 1985 |
CAGIVA | 650 | Ala Azzurra 650 | 1986 |
CAGIVA | 650 | Ala Azzurra 650 | 1987 |
CAGIVA | 650 | Ala Azzurra 650 | 1988 |
CAGIVA | 650 | Elefant 650 | 1985 |
CAGIVA | 650 | Elefant 650 | 1986 |
CAGIVA | 650 | Elefant 650 | 1987 |
CAGIVA | 650 | Elefant 650 | 1988 |
CAGIVA | 750 | Elefant 750 | 1987 |
CAGIVA | 750 | Elefant 750 | 1988 |
CAGIVA | 750 | Elefant 750 | 1989 |
CAGIVA | 750 | Elefant 750 | 1990 |
DUCATI | 400 | SS 400 | 1991 |
DUCATI | 400 | SS 400 | 1992 |
DUCATI | 400 | SS 400 | 1993 |
DUCATI | 400 | SS 400 | 1994 |
DUCATI | 400 | SS 400 | 1995 |
HYOSUNG | 100 | Supercab 100 | 1997 |
HYOSUNG | 100 | Supercab 100 | 1998 |
HYOSUNG | 100 | Supercab 100 | 1999 |
HYOSUNG | 100 | Supercab 100 | 2000 |
HYOSUNG | 100 | Supercab 100 | 2001 |
PEUGEOT | 50 | Elyseo 50 | 1998 |
PEUGEOT | 50 | Elyseo 50 | 1999 |
PEUGEOT | 50 | Elyseo 50 | 2000 |
PEUGEOT | 50 | Elyseo 50 | 2001 |
PEUGEOT | 50 | Elyseo 50 | 2002 |
PEUGEOT | 50 | Elyseo 50 | 2003 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2001 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2002 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2003 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2004 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2005 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2006 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2007 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2008 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2009 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2010 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight II 50 | 2011 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2001 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2002 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2003 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2004 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2005 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2006 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2007 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2008 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2009 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2010 |
PEUGEOT | 50 | TKR 50 | 2011 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 1999 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2000 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2001 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2002 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2003 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2004 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2005 |
PEUGEOT | 50 | Vivacity 50 | 2006 |
PIAGGIO | VESPA | 50 | PK 50 | 1983 |
PIAGGIO | VESPA | 50 | PK 50 | 1984 |
PIAGGIO | VESPA | 50 | PK 50 | 1985 |
PIAGGIO | VESPA | 50 | PK 50 | 1986 |
SUZUKI | 50 | UF 50 Estilete | 2000 |
SUZUKI | 50 | UF 50 Estilete | 2001 |
Alternativa NGK 1 | BR7HIX |
Alternativa NGK 2 | BR6HIX |
Alternativa NGK 3 | BPR7HIX |