Brzdové destičky CL Brakes
Brzdové destičky CL Brakes jsou sintrované. To znamená, že každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900 °C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí.
SC pro skútry - padesátky až 125, tedy malé skůtry, mají vlastní speciální směs.
Výrobce | CL BRAKES |
Značka motocyklu | Objem motoru | Model | Ročník |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1993 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1994 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1995 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1996 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1997 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1998 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 1999 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2000 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2001 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2002 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2003 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2004 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2005 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2006 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2007 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2008 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2009 |
APRILIA | 50 | RS 50 | 2010 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2002 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2003 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2004 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2005 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2006 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2007 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2008 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2009 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2010 |
DERBI | 50 | GP1 50 | 2011 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2004 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2005 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2006 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2007 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2008 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2009 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2010 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2011 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2012 |
DERBI | 50 | GPR 50 Nude | 2013 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2003 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2004 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2005 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2006 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2007 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2008 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2009 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2010 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2011 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2012 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2013 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2014 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2015 |
DERBI | 50 | GPR 50 Racing | Replica | 2016 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2003 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2004 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2005 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2006 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2007 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2008 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2009 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2010 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2011 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2012 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2013 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2014 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2015 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2016 |
DERBI | 50 | Senda 50 SM | 2017 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2009 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2010 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2011 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2012 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2013 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2014 |
PEUGEOT | 50 | Speedfight III 50 | 2015 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2009 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2010 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2011 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2012 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2013 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2014 |
RIEJU | 50 | MRT 50 | 2015 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2007 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2008 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2009 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2010 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2011 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2012 |
RIEJU | 50 | Tango 50 | 2013 |
Rozměry | 50,7x53,8x7,8 mm (Š x V x T) |