Motocyklové zapalovací svíčky DENSO
DENSO vyrábí svíčky ve dvou provedeních. Nickel a Iridium Power. Obě využívají technologii U-groove (U-drážka).
Iridium Power
Nejmenší centrální elektroda na světě (0,4mm) = kvalitnější zážeh = zvýšení výkonu motoru + lepší reakci při akceleraci + úspora paliva + vyšší životnost.
Hlavní výhodou Iridium Power je materiál. Iridium. Díky tomuto výjimečnému materiálu, respektive patentované iridiové slitině, mohlo Denso zmenšit součástku, která je nejvíce vystavena výbušným podmínkám spalovacího motoru, totiž centrální elektrodu. Čím menší tím lepší, protože to znamená, že nepotřebujete tolik energie k vytvoření jiskry, zato je mnohem účinnější.
Kuželově tvarovaná střední elektroda navíc snižuje nepříznivý vliv jejího ochlazování, což zkracuje dobu pro zážeh paliva. Hoření směsi paliva se vzduchem tak probíhá mnohem rovnomněrněji. Výsledkem je mnohem vyšší spolehlivost zážehu a nižší možnost vynechávání jiskry.
Takže, podtrženo sečteno. U-drážka + velikost, respektive malinkost elektrody + Iridiová slitina + tvar elektrody = celá kupa velmi příjemných důsledků:
Výrobce | DENSO |
Značka motocyklu | Objem motoru | Model | Ročník |
APRILIA | 100 | Scarabeo 100 | 2000 |
APRILIA | 100 | Scarabeo 100 | 2001 |
APRILIA | 100 | Scarabeo 100 | 2002 |
DAELIM | 50 | E-Five 50 | 2005 |
DAELIM | 50 | E-Five 50 | 2006 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2003 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2004 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2005 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2006 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2007 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2008 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2009 |
DAELIM | 50 | S-Five 50 | 2010 |
DERBI | 50 | Aventura 50 | 1996 |
DERBI | 50 | Aventura 50 | 1997 |
DERBI | 50 | Furax 50 | 1996 |
DERBI | 50 | Furax 50 | 1997 |
DERBI | 50 | Hunter 50 | 1996 |
DERBI | 50 | Hunter 50 | 1997 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2009 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2010 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2011 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2012 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2013 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2014 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2015 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2016 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2017 |
KYMCO | 50 | Super 8 50 2T | 2018 |
KYMCO | 50 | Vitality 50 2T | 2005 |
KYMCO | 50 | Vitality 50 2T | 2006 |
KYMCO | 50 | Vitality 50 2T | 2007 |
KYMCO | 50 | Vitality 50 2T | 2008 |
KYMCO | 50 | Vitality 50 2T | 2009 |
PEUGEOT | 50 | Speedake 50 | 1995 |
PEUGEOT | 50 | Speedake 50 | 1996 |
PEUGEOT | 50 | Speedake 50 | 1997 |
PEUGEOT | 50 | Squab 50 | 1996 |
PEUGEOT | 50 | Squab 50 | 1997 |
PEUGEOT | 50 | SV 50 | 1993 |
PEUGEOT | 50 | SV 50 | 1994 |
PEUGEOT | 50 | SV 50 | 1995 |
PEUGEOT | 80 | SV 80 | 1993 |
PEUGEOT | 80 | SV 80 | 1994 |
PEUGEOT | 80 | SV 80 | 1995 |
PEUGEOT | 80 | SV 80 | 1996 |
YAMAHA | 125 | TZR 125 | 1997 |
YAMAHA | 125 | TZR 125 | 1998 |
YAMAHA | 125 | TZR 125 | 1999 |
YAMAHA | 50 | CS 50 Jog R | RR | 2009 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2013 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2014 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2015 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2016 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2017 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2018 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2019 |
YAMAHA | 50 | NS 50 Aerox | 2020 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 1999 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2000 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2001 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2002 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2003 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2004 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2005 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2006 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2007 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2008 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2009 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2010 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2011 |
YAMAHA | 50 | YH 50 Why | 2012 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 1997 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 1998 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 1999 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2000 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2001 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2002 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2003 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2004 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2005 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2006 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2007 |
YAMAHA | 50 | YN 50 Neo´s | 2008 |
Alternativa NGK 1 | BR8HIX |
Alternativa NGK 2 | BPR8HIX |
Alternativa NGK 3 | B8HV |